1. Osoba dokonująca rezerwacji Studia Chmury Hoża zobowiązana jest do odesłania na adres rezerwacje@studiochmury.pl następującego oświadczenia:
"Zapoznałem/am się z regulaminem Studia Chmury Hoża i przekazałem/am go wszystkim uczestnikom sesji, biorąc tym samym odpowiedzialność za jego nieprzestrzeganie”.
2. Osoba dokonująca rezerwacji Studia Chmury Hoża zobowiązana jest również do poinformowania wszystkich osób obecnych w czasie wynajmu Studio Chmury Hoża niżej wymienionych informacji.
3. Rezerwacji Studia Chmury Hoża oraz jego odwołania można dokonać mailowo na adres e-mail: rezerwacje@studiochmury.pl lub sms'owo na numer 880 363 393. W przypadku odwołania studia w innej formie, odwołanie nie zostaje uznane i należy opłacić studio zgodnie z warunkami odwołania, tzn.:
Bezpłatne do 48 h przed sesją.
Płatne 50% na mniej niż 48 h przed sesją.
Płatne 100% na mniej niż 24 h przed sesją.
Odwołanie dnia zdjęciowego (10 h) na mniej niż 72 h przed sesją - płatne 100%
4. Do opłaty za studio zobowiązuje się rezerwująca je osoba, lub osoba podpisująca zobowiązanie do zapłaty.
5. Za wszelkie szkody wyrządzone w studio odpowiada osoba je rezerwująca. W przypadku zniszczeń, zabrudzeń i uszkodzeń sprzętu oraz mebli znajdujących się w studio, wynajmujący poinformuje o kosztach naprawy lub koszcie odkupienia uszkodzonego sprzętu, a osoba rezerwująca studio jest zobowiązana do natychmiastowego uregulowania podanej kwoty.